20 درصد تخفیف ویژه اولین خرید

تماس با ما


مشتری گرامی ، شما می توانید جهت پیگیری سفارشات ، پیگیری امور مالی ، پیگیری شکایات و یا ارتباط با واحد خدمات پس از فروش ، واحد مرسولات ، واحد انتقادها و پیشنهادها ، واحد مدیریت و یا واحد تامین کالا از طریق فرم زیر اقدام نمایید. لطفا در صورت تمایل به پیگیری از سمت کارشناسان اطلاعات تماس و یا شماره سفارش خود را وارد نمایید.

شماره تلفن: 0214786
پست الکترونیک: info@esara.ir
آدرس: تهران - بین فلکه اول و دوم صادقیه - بلوار شهدای صادقیه شمالی - پلاک 49 - واحد 13
ساعات کاری: روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 13

تماس با واحد خدمات پس از فروش

تماس با واحد خدمات پس از فروش در ساعات اداری از طریق شماره تماس 0214786 امکان پذیر بوده و خارج از ساعات اداری از طریق ارسال تیکت با موضوع خدمات پس از فروش و یا ارسال ایمیل به آدرس info@esara.ir امکان پذیر خواهد بود.

کاربر محترم ارسال کالا برای واحد خدمات پس از فروش تنها با هماهنگی قبلی و از طریق پست سفارشی امکان پذیر بوده لذا خواهشمندیم از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خودداری نمایید و مطلع باشید که ایسرا در قبال کالاهای ارسال شده بدون هماهنگی هیچ نوع مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.

توجه داشته باشید ارسال پیام کوتاه برای پیگیری امور و یا اطلاع رسانی تنها از طریق شماره 30007044 انجام خواهد گرفت لذا ارسال هرنوع پیام کوتاه به عنوان ایسرا با هرشماره دیگری تخلف محسوب خواهد شد و در صورت دریافت پیامک با این عنوان لطفا جهت پیگیری قانونی به کارشانسان شرکت اطلاع دهید. سامانه ارسال پیام کوتاه ایسرا وضعیت سفارش ،خدمات و رویدادها را به اطلاع کاربران می رساند و امکان دریافت پیامک را ندارد.

پیشنهاد ، انتقاد یا شکایات

تماس با واحد انتقاد ، پیشنهاد و شکایات از طریق شماره 0214786 داخلی 6 و یا ارسال تیکت با موضوع انتقاد ، پیشنهاد و شکایات امکان پذیر می باشد. کارشناسان مربوطه در اسرع وقت درخواست شمارا پیگیری نموده و در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.


  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.